Zdieľame s vami zodpovednosť za budúcnosť vašich zamestnancov, ktorí sa čoskoro ocitnú na trhu práce, podporujeme manažérov, ktorí musia úspešne zvládnuť prechodné obdobie, a zamestnancov, ktorí zostávajú v spoločnosti a od ktorých sa očakáva, že si udržia stabilnú úroveň pracovnej motivácie.
Aké konkrétne produkty služba obsahuje
- Skupinový Outplacement
- Individuálny Outplacement
- Podpora manažérov pri komunikácii o zmenách
- Podpora pre zamestnancov, ktorí zostávajú
SKUPINOVÝ OUTPLACEMENT
Formou skupinového workshopu sa účastníci oboznámia s novou situáciou, dostanú konkrétne informácie a odporúčania o ďalšom postupe a dostanú podporu pri podnikaní potrebných ďalších krokov.
- Motivácia nájsť si novú prácu
- Ako sa vyrovnať so situáciou
- Informácie o aktuálnom stave trhu práce v regióne (a v Slovenskej republike), zamestnávateľoch, prezentácie vybraných zamestnávateľov v regióne s voľnými pracovnými miestami
- Sociálne siete, pracovné servery a pod. pri hľadaní práce: ako porozumieť pracovným inzerátom, kde hľadať a kde sa dá nájsť
- Ako správne napísať životopis, motivačný list
- Príprava na pohovor, zásady správania, dress code, štýl pohovoru, výsledky a spätná väzba z výberových konaní
- Pracovné právo (druhy pracovných zmlúv, prvky pracovnej zmluvy)
- Brožúra " Hľadám si prácu, rady a informácie"
- Možnosť zriadenia kontaktného miesta, horúcej linky alebo poskytovania priebežných online konzultácií
INDIVIDUÁLNÝ OUTPLACEMENT
Sprevádzanie jednotlivca novovzniknutou situáciou s konkrétnou podporou zameranou predovšetkým na zvládnutie situácie a jej riešenie prostredníctvom konzultácií o ďalších krokoch, individuálneho osobného poradenstva a pomoci pri hľadaní konkrétnych možností ďalšieho zamestnania.
- Mapovanie individuálnej situácie
- Diagnostika potenciálu a kariérové poradenstvo pomocou psychometrického nástroja Thomas
- Diagnostika potenciálu a kariérne poradenstvo
- Poradenstvo v oblasti sebaprezentácie: životopis, motivačný list, príprava na pohovor
- Pomoc pri využívaní konkrétnych príležitostí - hľadanie zamestnania
PODPORA MANAŽÉROV PRI KOMUNIKÁCII O ZMENÁCH
Pomoc manažérom pri udržiavaní konzistentného štýlu komunikácie a vedenia počas celého procesu reorganizácie s hlavným cieľom zvýšiť transparentnosť komunikácie so všetkými zamestnancami a udržať motiváciu a výkonnosť zamestnancov na pracovisku.
- Analýza situácie a hodnotenie rizík
- Motivácia zamestnancov a riadenie zmien
ČO DOSTANETE PRE SVOJICH MANAŽÉROV
|
POCHOPENIE A ZVLÁDNUTIE PROCESU PRIJÍMANIA ZMIEN
|
|
MOTIVÁCIA, STABILIZÁCIA A PODPORA ZAMESTNANCOV
|
|
PODPORA DOBRÉHO MENA ZAMESTNÁVATEĽA
|
PODPORA PRE ZAMESTNANCOV, KTORÍ ZOSTÁVAJÚ
Prijatie zmeny a pochopenie procesu krokov, ktoré sú spojené s reštrukturalizáciou, mapovanie individuálneho potenciálu v novej situácii, pretváranie tímových väzieb.
ČO ZÍSKATE PRE SVOJICH ZOSTÁVAJÚCICH ZAMESTNANCOV
|
NEUTRALIZÁCIA NEGATÍVNYCH EMÓCIÍ
|
|
MOTIVÁCIA, STABILIZÁCIA A PODPORA ZAMESTNANCOV
|
|
POSILNENIE LOJALITY A VÝKONNOSTI
|
|
MOŽNOSŤ REŠTRUKTURALIZÁCIE TÍMU PROSTREDNÍCTVOM DIAGNOSTIKY POTENCIÁLU A ZMAPOVANIA ATMOSFÉRY V TÍME
|
PREUKÁZANIE LOJALITY VOČI ZAMESTNANCOM A UZNANIE ZA VYKONANÚ PRÁCU A PODPORA DOBRÉHO MENA ZAMESTNÁVATEĽA
ČO OBSAHUJE BROŽÚRA " HĽADÁM SI PRÁCU":
- Ako zvládnuť obdobie, kým si nájdete novú prácu?
- Ako zhodnotiť svoje zručnosti?
- Ako si zostaviť osobné portfólio a životopis?
- Ako a kde hľadať novú prácu?
- Ako zvládnuť pracovný pohovor?
- Dostali ste ponuku? Gratulujeme!
- Čo robiť bezprostredne po odchode zo zamestnania?
AKO PROBIEHA ASISTENCIA PRI HĽADANÍ ZAMESTNANIA:
- Oslovujeme spoločnosti v regióne podľa profilu a zamerania jednotlivých zamestnancov. Silnou stránkou našej spoločnosti je znalosť regiónov celej Slovenskej republiky. Naši konzultanti denne komunikujú so širokou škálou spoločností zo všetkých odvetví podnikania. V skupine personálno-poradenských spoločností patríme k najväčším a najúspešnejším spoločnostiam v oblasti recruitmentu s ohľadom na počet obsadených pozícií.
- Vyhľadávame vhodné pracovné pozície.
- Na základe záujmu zašleme životopisy potenciálnym zamestnávateľom. Proces komunikácie je vždy prispôsobený konkrétnej situácii a potrebám odchádzajúceho zamestnanca.
- Komunikácia medzi konzultantom a zamestnancom prebieha osobne, telefonicky, e-mailom, minimálne 1-krát mesačne po dobu minimálne 3 mesiacov alebo dovtedy, kým si zamestnanec nenájde prácu.
Osobné konzultácie sa vždy uskutočňujú po predchádzajúcej dohode medzi konzultantom a zamestnancom.