« Späť do zoznamu

ADVOKÁT (5 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ )

Je zapísaný v SAK ako advokát a môže už poskytovať samostatne právne poradenstvo klientom. Zastupuje klientov v súdnych sporoch. Získava nových klientov. Môže sa zamerať na určitú právnu oblasť alebo viesť generálnu prax. Máva už stabilnú klientelu, často si zakladá vlastnú advokátsku kanceláriu.

ADVOKÁT (0–5 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Je zapísaný v SAK ako advokát a môže už poskytovať samostatne právne poradenstvo klientom. Zastupuje klientov v súdnych sporoch. Získava nových klientov. Môže sa zamerať na určitú právnu oblasť alebo viesť generálnu prax.

HR ADMINISTRÁTOR

Má na starosti administratívnu podporu HR oddelenia v podobe prípravy nástupných a výstupných dokumentov pre zamestnancov, plánovanie, evidenciu a vyhodnocovanie školení, evidenciu poskytovaných pracovných pomôcok. Táto pozícia je bez podriadených.

HR BUSINESS PARTNER (3 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Má na starosti podporu vyššieho a stredného manažmentu v HR otázkach, participuje na rozvoji pobočky/firmy/divízie v oblasti strategických záležitostí týkajúcich sa HR, podieľa sa na programoch outplacement, je zodpovedný za realizáciu zmien a zmeny nastavenia HR procesov. Má poradenskú úlohu, často radí v otázkach pracovného práva. Spravidla nevedie tím.

HR BUSINESS PARTNER (0–3 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Konzultant pre manažment v otázkach HR procesov a legislatívy. Má menšie rozhodovacie právomoci než HR BP so skúsenosťou 3 roky a viac. Participuje na diskusii o zmenách v HR procesoch. Spravidla nevedie tím.

HR GENERALISTA

Je zodpovedný za celú personálnu agendu v menších a stredných podnikoch. Zodpovedá za nábor, rozvoj a tréning zamestnancov, podieľa sa na príprave systému miezd a benefitov, má na starosti kompletnú personálnu administratívu. Komunikuje priamo s riaditeľom spoločnosti a ostatnými členmi manažmentu.

HR MANAŽÉR (5 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Vedie lokálne HR oddelenia (jedna krajina, ale spravidla viac pobočiek/závodov), má zodpovednosť za správnosť všetkých HR procesov. Na starosti má implementáciu zmien v HR, vedenie tímu a reporting HR riaditeľovi prípadne generálnemu riaditeľovi spoločnosti.

HR MANAŽÉR (0–5 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Je zodpovedný za HR v rámci danej organizácie. Spolupracuje naprieč firmou pri riešení a plánovaní personálnych otázok, má zodpovednosť za implementáciu legislatívnych zmien do predpisov spoločnosti. Komunikuje s dotknutými úradmi a externými dodávateľmi.

HR RIADITEĽ (10 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Je zodpovedný za strategické riadenie oddelenia Ľudských zdrojov a vedenie tímu podriadených. Je členom vrcholového manažmentu. Často ide o vedenie HR v niekoľkých krajinách alebo v regióne (CEE, EMEA).

HR ŠPECIALISTA

Úloha objavujúca sa hlavne vo väčších spoločnostiach. Je zodpovedný len za jednu časť HR agendy, napr. za nábor zamestnancov, ich adaptáciu a zaškolenie. Rieši všetku súvisiacu administratívu. zabezpečuje komunikáciu medzi zamestnancami a vedením firmy.

IT NÁBORÁR

Zameriava sa predovšetkým na nábor nových zamestnancov v oblasti IT. Monitoruje situáciu na pracovnom trhu, navrhuje stratégiu reklamných náborových aktivít a stará sa o denné reportovanie výsledkov. Organizuje výberové konania, plánuje a vedie pohovory a komunikuje s kandidátmi počas celého náborového procesu.

KONCIPIENT (0–3 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Absolvent právnickej fakulty vysokej školy. Je zodpovedný za tvorbu rešerší, štúdium súvisiacej judikatúry k prípadom, prípravu dokumentov a ďalšiu administratívu. Môže sprevádzať advokáta na súde a participovať na rokovaniach s klientmi.

MANAŽÉR interného NÁBORU

Má zodpovednosť za výber a nábor zamestnancov. Schvaľuje spoluprácu s externými dodávateľmi.

MANAŽÉR PRE ODMEŇOVANIE A BENEFITY

Je zodpovedný za agendu odmeňovania a benefitov, participuje na strategickom rozhodovaní. Navrhuje a realizuje schválené zmeny, vyberá dodávateľov, monitoruje rozpočet. Poskytuje podporu pri stanovovaní odmien u novovzniknutých pozícií. Sleduje trh a konkurenciu v oblasti odmeňovania.

NÁBORÁR

Je zodpovedný za nábor, jeho koordináciu, inzerciu, selekciu životopisov a vedenie pohovorov, popr. len screening životopisov. Následne komunikuje výsledok výberu uchádzačov manažérom spoločnosti.

OFFICE MANAŽÉR S ANGLIČTINOU

Je zodpovedný za kompletnú prevádzku kancelárie. Jeho agenda často zahŕňa vedenie HR agendy, starostlivosť o vozový park a správu kancelárií alebo budov, komunikuje s dodávateľmi, úradmi, finančnými inštitúciami, spravuje firemnú dokumentáciu (zmluvy a pod.), môže vystavovať faktúry a spolupracovať s účtovníčkou. Vedie podriadených (asistentky, recepčné).

OSOBNÁ/VÝKONNÁ ASISTENTKA (3 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Organizuje  obchodné a osobné stretnutia nadriadeného. Pripravuje podklady a prezentácie pre obchodné stretnutia a rokovania. Pripravuje a kontroluje dokumenty na podpis pre nadriadeného. Organizuje program pre zahraničné návštevy a obchodných partnerov.

OSOBNÁ/VÝKONNÁ ASISTENTKA (0–3 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Poskytuje administratívnu podporu nadriadeného/ných, vedie kalendár, organizuje služobné cesty, rezervuje letenky, ubytovanie, transfer a iné nevyhnutné náležitostí súvisiace s organizáciou služobných ciest. Pripravuje zápisnice z obchodných rokovaní a vybavuje telefonickú, mailovú a poštovú komunikáciu.

PODNIKOVÝ PRÁVNIK (3 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Samostatne pripravuje a pripomienkuje právnu dokumentáciu, poskytuje právnu podporu pri vyjednávaní obchodných podmienok a právnu konzultáciu kolegom v rôznych obchodných procesoch, upozorňovanie na možné riziká ako aj navrhuje efektívnych riešenia v oblasti práva.

PODNIKOVÝ PRÁVNIK (0–3 ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Zabezpečuje právnu agendu spoločnosti, tvorí a pripomienkuje obchodné zmluvy, sleduje aktuálne legislatívne zmeny, tvorí a pripomienkuje vnútornú firemnú dokumentáciu.

RECEPČNÁ (3 A VIAC ROKOV SKÚSENOSTÍ)

Má zodpovednosť za celkový chod recepcie a nižšie opísané činnosti. Často je v úlohe vedúceho recepčných, keď vyberá a zaškoľuje nových recepčných, plánuje im zmeny a vykonáva dohľad.

RECEPČNÁ (0–3 ROKY SKÚSENOSTÍ)

Má zodpovednosť za privítanie návštev, vybavovanie korešpondencie, e–mailovú a telefónnu komunikáciu, správu zasadacích miestností, objednávky kuriérov a taxi služieb a zabezpečenie ďalších jednoduchých ad hoc úloh.

SPLNOMOCNENEC GDPR

Nazývaný aj ako Data Protection Officer. Monitoruje a dohliada na súlad v oblasti spracovania osobných údajov, školenia pracovníkov a celkové riadenie agendy internej ochrany dát.

ŠPECIALISTA/KOORDINÁTOR VZDELÁVANIA A ROZVOJA ZAMESTNANCOV

Má na starosti výber dodávateľov, návrh plánov rozvoja, koordináciu školenia. Sleduje dodržiavanie zákonných školení. Monitoruje stanovený rozpočet.

TALENT SOURCER

Je zodpovedný za vyhľadávanie správnych profilov kandidátov pre danú spoločnosť, oblasť, pozíciu. Realizuje aktívne vyhľadávanie pasívnych kandidátov na sociálnych sieťach a v iných zdrojoch. Spolupracuje s HR oddelením, ktorého je členom.